خب.. فکر کنم بازم اشتباه کردم.
یه نفر بهم پیام ناشناس داد و با توجه به اینکه گفت حالم رو به راه نیست حدس زدم همون دوستی باشه که توی یکی دو پست قبل، از اتفاقی که بینمون پیش اومده بود نوشتم. و اصلا هم تعجب نکردم چون خیلی پیش میومد بهم پیام ناشناس بده. ولی یه موضوع عجیب این بود که دیر جوابش رو میدادم و شکایتی نمیکرد.
بعد از یکم حرف و گفتن چیزای الکی (که خیلی تعجب کردم) گفت شمارم رو بهش بدم‌. اول یکم شک کردم و بعد فکر کردم شاید طی همون دعوا شمارم رو پاک کرده و حالا پشیمون شده.
شماره رو دادم و طرف گفت "فقط شمارتو میخواستم. بای" و زهرا هیچوقت نمیگفت بای. و من نمیدونم که شمارم رو به کی دادم:/ فقط میدونم که شمارم رو به یه ناشناس دادم که احتمالا آیدی کانالمم داره اما عضوش نیست چون لینکم فقط اونجاست. و شایدم عضوش باشه.
در هرصورت بازم خرابکاری کردم:|

 

+یادمه زمانی که اینستاگرام داشتم و هزار و خوردی فالوور و فالووینگ و اینا، یه بار اسکرین شات گرفتم از پیام "مشترک گرامی هشتاد درصد از اینترنت شما مصرف شده" و گذاشتم استوری‌. نمیدونم چقدر گذشت که یکی فالوور های آقا پیام داد شمارتون توی عکسه! و خدا میدونه چند نفر اون عکس رو دیده بودن!! از همون موقع گیج بازی درمیاوردم!