دلم میخواد بگم هیچوقت میاید به کسی که میخواد کنکور بده بگید خب شاید اینو قبول نشدی برو یه آزمون دیگه ام ثبت نام کن و برای اونم بخون؟
من وقتی قراره که برای حوزه بخونم آزمون بدم، چون بهش علاقه دارم نهایت تلاش و وقتم رو روش میذارم و اصلا به قبول نشدن فکر هم نمیکنم.
اما وقتی شما اینجوری صحبت میکنید و دائم انرژی و حس منفی میدید که "اگر نشد، اگر نشد.." با سابقه ای که از خودم دارم میدونم که با این حس های منفی اطرافم هیچکدوم رو قبول نمیشم.
من اگر قرار باشه کل زمانم رو روی هدفم بذارم رسما خوندن برای کنکور اتلاف وقت و انرژی به حساب میاد.
یه کنکوری هیچوقت نمیاد خودش و ذهنش و هدفش رو تقسیم کنه. اینکار از نظر اون دیوونگیه!
خب منم فرقی با اون ندارم که..
اگه قرار باشه روزی ۷ الی ۸ ساعت درس بخونم و آزمون آزمایشی ثبت نام کنم و بخوام کل ذهنم و روی این بذارم، هدف و علاقه ی اصلیم چی میشه؟ خوندن برای کنکور زمین تا آسمون با مدرسه فرق داره. یعنی کل وقت و انرژی براش میره..
برنامه ریزی و این حرف ها صرفا شعاره. انجام دادن همزمان دو کار که هیچ اشتراکی با هم ندارن فقط انرژی رو تلف میکنن و در اکثر اوقات نتیجه مطلوبی‌ نمیدن..
اگر اشتباه میگم، بهم بگید و زیر پست درستش رو توضیح بدید