بسم الله الرحمن الرحیم

این مدت شروع کردم برای بار سوم یا چهارم کتاب های آزمون رو دوره کنم و تا هجده روز دیگه خودم رو کاملا آماده کنم و پرونده ی درس ها رو ببندم. همین دیشب از طریق مادرم سعی داشتم پدرم رو راضی کنم که کنکور امسال برای من واقعا بی معنیه چون اگر قبول بشم میرم حوزه و قبول نشم سال بعد باز آزمون میدم چون فقط دوسال مهلت دارم. بگذریم..!

هیچکس نمیتونه حدس بزنه که خدا حتی برای فرداش چه برنامه ای داره! و منم از این قاعده مستثنی نیستم! پس نمیدونستم امروز قراره چه خبری رو بشنوم که ساعت دوازده شب دینی میخوندم! 

امروز فهمیدم که بعد از آنلاین کردن آزمون(که مدتی قبل گفته بودن) یک سری شرایط معافیت از آزمون جدید قراردادن که.. منم جزء اون معافی ها بودممم!!!

حقیقتش هنور باورم نمیشه که بعد از چندماه خوندن به همین راحتی معاف شدم و فقط دو هفته ی دیگه باید برم برای مصاحبه!

من فکر میکنم اینا هممه جواب اون امتحاناتیه که همیشه شکست میخوردم و سرشکسته خارج میشدم و بعد فقط توکل کردم و موفق شدم و حالا دارم جواب اونا رو از جایی که فکرشم نمیکنم میبینم! فقط امیدوارم محدود به این دنیا نشه و برای سرای آخرتم توشه داشته باشم!

تلاش کردم حال و هوای ماه رمضان رو حفظ کنم و حالا احساس میکنم از زمان روزه گرفتن هم معنوی تر شدم! برای اینکه خیالتون راحت بشه هم میگم رابطه م با خانوادمم خوبه! ناراحت میشم اما سکوت میکنم و توسل و صلواتی که آروم توی دلم میفرستم! امیدوارم اینا زمینه ساز رشد معنوی و رو سفیدیم جلوی خدا باشه!