همیشه وقتی مالکیت معنوی را نگاه می‌کردم تنها چیزی که می‌دیدم کپی متن پست شرقی غمگین چشمهات بود. این ماجرا بارها تکرار شد و آخر الامر به این نتیجه رسیدم که لابد مالکیت معنوی وبلاگ من خراب شده. هرکسی از هر پستی که کپی می‌کند، متن پست مذکور را نشان می‌دهد. مگر می‌شود این‌همه کپی از یک پست؟ امروز بعد از مدت‌ها به مالکیت معنوی سر زدم و گِس وات؟ باز همان ماجرای تکراری! به ذهنم رسید که بروم و بازدید پست را چک کنم، که نتیجه را در عکس می‌بینید. متن پست (و یا همین عبارت "شرقی غمگین چشمهات") را که در گوگل سرچ کنید دومین وبلاگ، وبلاگ من است. اولین نتیجه، باکس بیان یک وبلاگ دیگر است که فایل صوتی شرقی غمگین چشمهات را دو سال پیش از پست من، پست کرده است.
دومین پستی هم که در تصویر می‌بینید، خودم هم نمی‌دانم چرا و چطور انقدر پر بازدید شده!

 
پی نوشت: زمان چشم بر هم زدنی می‌گذرد و ما را جا می‌گذارد. پست‌ها برای سال ۹۸ هستند‌. آن موقع ۱۷ ساله بودم و حالا ۱۹ ساله هستم. در این مدت و خصوصا در ۵ ماه اخیر وقایع وحشتناکی را از سر گذراندم که مطمئنا در رشد روحی من بی تاثیر نبودند. شاید ازشان نوشتم ..